annagaatnaararusha.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Via deze blog wil ik jullie op de hoogte houden van alles wat ik meemaak in Tanzania. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie kun je vinden in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik hoop dat jullie net zo genieten van mijn verhalen als ik van mijn avontuur. Reacties zijn dan ook altijd welkom!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Anna

Reacties

Reacties

María Minaya

Hey Anna,
Have a safe and great trip. Good luck also with saying good-by.
Ciao,
María

Osvaldo

Spannend. Het aftellen is begonnen. Over 24u zit je hoog in de wolken!

Anna Kroon

Ha Anna,
Voor morgen wens ik je een goed afscheid, behouden reis en gastvrije aankomst. Heel veel reisplezier de komende tijd!
Anna

Gerben Remmelts

Super idee zo'n reisblog, kunnen wij je toch een beetje volgen ondanks de grote afstand. Heel veel plezier en hou hem safe. Liefs uit Zoetermeer van ons allen.

Ineke de Ruiter

Lieve Anna, een goede reis naar en een prima start in Tanzania. Jouw reisblog staat inmiddels bij mijn favorieten, dus reken maar dat ik in gedachten met je meereis!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active